Igångsättning!

hej hej alla fina!
Jag vet att det var länge sen jag skrev nu (har ju både fullt upp och en annan blogg att hålla vid liv) men nu är jag här igen.

Fick för en stund sen ett av de bästa samtalen på mycket länge. Det var dom från auroramottagningen som ringde. Och jag ska få bli igångsatt innan beräknat datum så att jag hinner in till akkis när det väl skulle sätta igång ( eller jaa.. nu är det ju dom som kommer sätta igång det istället) men ni fattar poängen!
Jag slipper oroa mig för att inte hinna in, jag slipper oroa  mig för att johan ska vara flera timmar bort och jobba och inte hinna till fl. Jag slipper föda hemma eller på motorvägen! Jag är så sjukt jävla glad!

Antar att jag egentligen bara ville dela med mig av min glädje =)

ha en supernice dag, för det ska fan jag ha!!

Xx saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback