Tvätta och dona dagen lång.

Herre min skapare så irriterande underbart det är att ha grovisen idag igen.
Visserligen behövs det verkligen, lägenheten var i desperat behov att bli av med den där tvätten och lika så var vi i familjen. Det är väl egentligen inte så mycket kläder och så som behöver bli tvättat utan mer lakan, täcken, madrasser och dylikt eftersom katterna så snällt bestämde sig för att pissa ner gud vet vad! (Eftersom det var en viss herr åkesson som inte behagade att tömma lådan fast han förbjudit mig att göra det).

Jag känner mig som en sändär 50-tals fru idag igen.. om man bortser från det faktum att jag ser ut som om jag håller på att förfalla. Städa, diska  fylla diskmaskinen, tvätta, vika, ta hand om barnen och laga mat.

Kroppen värker och jag vill egentligen bara lägga mig ner och sova (hahaha like thats ever gonna happend).


Kiss marrodör 1 (bild på nr 2 saknas), jävla Idunhelvete... you two Dexter.. you suck!!!


Sämsta kattlådetömmaren... ever! Johan din lilla gris!

Ses senare alla glada.. 

Xx Saga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback