Tyst....

Shit vad det är tyst här hemma..
Barnen är på dagis och här hemma är det helt tyst (om man inte räknar med musiken som sipprar ut ur högtalarna på datorn.

Dom vart jätte glada när jag sa att det idag var dags att gå tillbaka till att leka på dagis på dagarna. Klädde på sig med stor entusiasm och vinkade när dom väl var lämnade på dagis glatt hej då till mamma.

 Det är  skönt att barnen är på dagis.. men samtidigt så tycker jag att det känns tomt här hemma. Det är liksom FÖR tyst på något vis. Inga barn som river runt.. inga små tornados som far runt och sprider förödelse runt omkring sig samtidigt som dom för en massa oväsende.. Inga glada skratt...... INGET!

Jag vet att jag antagligen borde njuta medans jag fortfarande kan.. men jag är ju som jag är.



Haley Nova vid middagen en dag för länge sen..


Leah i sommras... tänk att mina barn är så fantastiska! Jag är bortskämd som attan...

Xx Saga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback