Annandag påsk.

I fredags åkte vi hem till mamma och pappa ( dom kommer dock inte hem från finland förrens ikväll) och gjorde oss hemmastada inför resten av påskhelgern. Morfar hämtade oss från enköping vid 7 tiden på kvällen så barnen var trötta och det blev till att lägga dem direkt efter fikat som mormor hade ordnat när vi kom fram.
Mamma och pappa har det varmaste somvrummet jag någonsin sovit i.. och jag trodde nästan att jag skulle fastna i deras lakan. Johan sov nog mer på soffan än vad han gjord ei sängen skulle jag chanska på. Leah grät så mkt i sömnen att han fick lite ont i hjärtat och tog med henne och la sig att sova på soffan istället... Anledningen till att det blev soffan istället för sängen var för att inte väcka mig och Haley Nova som låg och sov så sött.
I går åt vi middag tillsmmans med Mormor. morfar, mormors syster Agneta och hennes man Torbjörn. Det var mycket vegetarisk mat men även lite kött till mig och Johan. Jag bidrog med den FANTASTISKA (hahahhahahahaha eller ja rätt okej) potatisgratängen. Sen var det hem till mamma och pappa och titta lite på både film och tv.
Idag tog vi det lugnt på förmiddagen , slappade med barnen och försökte varva ner lite. På eftermiddagen var det tillbaka till mormor och morfar för ytterligare en middag och nu är vi äntligen hemma igen.

Leah har somnat och Haley är på god väg hon också.
Jag sitter här och Johan ligger op soffan och tittar på tv... Imorgon blir det till att ta nya tag och sätta igång med träningen efter denna matfest till helg =/.
Jaja ... nu är det dags att avrunda igen, se till att bli ren igen och sen sooooova.

Sköt om er nu...
Kramar Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback