Snart helg igen.

TRÄÄÄNA!! jag vill träna.... jag SKA träna idag!
Som alla andra dagar nuförtiden. Så sjukt skön känsla efteråt när man vet att man gör någonting som är bra för kroppen. Nu är det bara maten som ska ändras och så kommer kilona förhoppningsvis börja rasa! =)
Lura med johan att promenera med mig idag kanske?? Haha .. eller så kanske jag säger åt Malin att ladda telefonen och kila iväg på promenad ute i stavsnäs samtidigt som jag går ut här. Har man bara någon att gå med så går promenaderna lätt. Är så motiverad att det nästan sticker i kroppen.. ärligt talat så sticker det faktisk bokstavligt talat i benen på mig och jag känner hur kroppen längtar efter att få träna en och en halv timme och sen gå ut och gå. Sen blir det till att leka med Leah... eller tar jag det efter träningen och innan promenaden?? Om vi går ut och går så kan vi ju stanna till vid en lekpark på vägen hem och låta Leah gunga och leka lite... frisk luft är bra för barnen och bra för mig. Solen skiner så sjukt inbjudande och jag kan nästan höra vinden och fåglarna där ute. Känna kilometrarna försvinna bakom en och andas in den friska luften..... haha låser ju nästan som en riktig utomhus människa. SKOGEN FTW?!? Eller ? =P
Nej om man skulle ta och äta lite frukost och sen dra igång. =)

Jag känner mig väldigt mycket mer uppåt nuförtiden.. alla problem i livet till trors.

Skriver snart igen.
Kramar Saga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback