Vår...

Nu är våren verkligen här. Solen skiner till max och träden håller på att slå ut för fullt, gräset blir liiite grönare för varje dag som går och fler och fler människor lämnar sina hem för att vistas i solskenet en stund. Allting vaknar till liv igen, beklagligt nog så även min pollenallergi.. gäspningar och lite rinn i näsan.. Tycker dock att jag klarat mig ovanligt bra denna vår... får se hur det artar sig till sommaren. Leah är gnälligare i dag än vad hon har varit på väääldigt länge. Ingenting duger och allting är fel! Ingen frukost, inget att dricka inte kramas med mamma, inte mysa hos pappa. Inte leka eller busa. Ingenting duger! Ingen nämnvärd feber men en jävla hosta! Stackars liten.. och stackars mig. Haha, nej då.. men Leah mår dåligt, Haley Nova är täppt som ett troll och hostar ofantligt mycket och när jag nu vaknat ordentligt och satt mig till rätta här framför datorn känner jag att jag har ont i halsen.

Äntligen ett leénde på Leahs läppar! Hon  sitter på golvet och pussar på Haley som sitter i babysittern och ser lite småpurken ut, hon är nog inte alls på humör för att bli lite mosad av storasyster.
Ska snart försöka mig på att få Leah att äta frukost, i alla fall något litet vore ju bra. En banan eller så kanske kan slinka ner?

Idag blir det grilla med mamma och pappa, Leka i parken och snacka lite strunt med mamma.
Vad dagen mer har att bjuda på har jag inte hunnit ta reda på men det blir vi varse senare =)

Ska ta och spendera några extra minuter med Leah nu innan jag drar igång med att plocka iordning här hemma.

Kram på er och sköt om er nu!
pussar Saga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback