Yay me!!

Det blev ingen promenad till mamma och pappa idag, men en promenad i alla fall.
Tänkte jag skulle ha lagat lasagne på söndag med Rebecca men Johan vägrade vänta så länge, så det fick bli dag istället.
Jag imponerade nästan på mig själv då jag aldrig gjort lasagne förut. den blev god och johan blev nöjd.
Leah vill inte äta så mycket... korv till lunch gick ner då hon tjatat hela morgonen om korv. När vi kom hem efter att han handlat ( jag och Rebecca) så kunde Leah helt enkelt inte släppa att vi köpt korv så det fick helt enkelt bli korv. Att den gick ner fick mig att känna som om jag kunde pusta ut en aning efter alla dessa dagar med  dålig aptit. Hon är ju redan en väldigt liten tjej.
Haleys hosta har varit bättre, i alla fall över dagen. Så nu är det bara att hålla tummarna för att barnen ska bli friska.
Imorgon blir den där promenaden hem till mamma och pappa av. ( Det är 2 mil dit så blir nog buss till skolsta, då är det bara 4-5 km kvar). Vi är bjudna att komma och grilla tillsammans, och vem vill inte grilla. Nu när grillningstiderna är tillbaka efter så lång vila är det på tiden att vi nytjar grillen igen!
Parken ligger 20 meter från mammas och pappas tomt så imorgon kan Leah räkna med lek!
Ska även passa på att ringa Mark och Helen och tacka för barnkläderna som skickade med =) En jätte fin ljusblå dress föll mig extra mycket i smaken. Norrland tittade förbi omanmäld ungefär samtidigt som mamma och pappa kom och hälsade på, johan blev glad och jag kände mig lättade över att se honom skina upp så... men en aning osocial mot mamma och pappa. Lovar att gottgöra dem imorgon!
Ska passa på att lägga in lite bilder här på bloggen nu medans jag har tid... så ta och sköt om er nu och ha en trevlig och givande kväll.

Puss Saga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback