såå hungrig..

Magen knorrar så jag håller på att bli galen, men av någon anledning så vill jag att hela familjen ska äta tillsammans. Och just nu verkar ju inte det vara helt möljligt eftersom Johan sitter i telefonkö hos försäkringskassan.

Jag verkligen hatar Försäkringskassan, inte nog med att dom bråkar med min frukost dom bråkar med utbetalningarna av föräldrapenning också! Vafan säger jag bara. Fortsätter skriva när jag inte är så hungrig att jag känner mig spyfärdig...

........



Okej då var jag tillbaka efter en givande frukost. När jag säger givande så syftar jag på att Haley för första gången verkligen satt med oss och "åt" eller snarare spottade ut frukost. Johan talade om vad dem på försäkringskassan sagt och vi kom fram till att det är våran vanliga otur att det blivit som det blivit.

Så nu är det bara till att duscha, klä barnen och ta en stärkande promenad ner till försäkringskassans lilla kontor här i enköping. Köa i timtal och tillsist, när det äntligen är våran tur komma fram till att dom inte har en aning om vad det är som är fel och att dem istället kommer be oss ringa till huvudkontoret. Vilket vi natirligtvis redan har gjort utan några som helst framgångar. Eftersom deras datorer inte fungerar så kan dem inte hjälpa någon alls, och deras linjer är överbelastade så att man inte kan ringa upp igen heller.

Jaja, dagst att ta sig en titt på köket och sen ta en dusch med Haley Nova.

sköt om er nu... och apropå ingenting.... Är det någon mer som har problem med försäkringskassan den här månaden?

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja fy fan dom är inte att leka med dom där på försökringskassan! Man blir ju spyfärdig så fort nån nämner dom. Japp har också problem med dom.. både när det gäller bostadsbidrag och vårdnadsbidrag!! LOVELY!!! <3 Snacka om krydda i livet^^ **SUCK**

2009-07-27 @ 15:18:46
Postat av: Saga

Ja otroligt kittlande underbart det där med försäkringskassan... ALDRIG kan man få pengar när man ska ha dem! Blir väl lite mer spännande på det sättet tycker dem. Vi får vänt nån vecka eller så innan pengarna trillar in på kontot. Men nästa vecka så kommer ju skatteåterbäringen också =)så då blir det lite lättare.

Jag hatar verkligen dessa idioter som sitter där och såsar!

Sköt om dig Malin och ta hand om lill trollet där hemma!



// jag

2009-07-27 @ 20:37:22
URL: http://sagajmocklin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback