Trött...

Damn im tired... Känns som om jag inte har sovit på en vecka eller två. Ögonen svidet och jag skulle mer än gärna hoppa tillbaka i säng så här mitt på dagen. göra som barnen och sova middag.
Fan det är ju helt galet vad man kan vara trött ibland. Finns hundra saker jag skulle behöva göra men just nu så måste jag ärligt säga att jag inte alls har någon lust.

Haley Nova ligger en liten bit ifrån mig på en filt på golvet och rullar fram och tillbaka gång på gång, Leah springer runt som en liten galning och leker sina vildaste förmiddagslekar Johan sover och här mitt i galenskaperna sitter jag och kämpar med att hålla ögonen öppna efter ännu en natt med lite sömn.

Ska snart masa mig bort från datorn och slå johanna en signal... Se vad som kan tänkas hittas på och sen, ja vad,? Inte vet jag... Är för trött för att orka anstränga mig nå särskillt mycket med detta o så intressanta inlägg... så där av får det vara slut på skrivandet i alla fall för stunden..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback