=)

Jag älskar mitt liv just nu, alla problem till trots kan jag inte låta bli att älska mitt liv just nu. =)
Jag har två underbara tjejer! Leah och Haley Nova!
Leah springer runt och vill visa Haley alla sina Leksaker och alla nappar som finns i hushållet. Hon drar runt allting tills våran nystädade lägenhet ser ut som en enda salig röra igen. Haley ligger tryggt i min famn ovh sover.
Känner mig som "super mom", som om jag kan klara vad som helst! Igår lyckades jag ju lägga två små töser på samma gång och idag har jag bytt på båda, matat Haley, gett Leah frukost och gått upp med båda. =)
Johan lodsas att han inte hör mig och ignorerar mig totalt även fast han lovade att det skulle vara han som klev upp med Leah. Orkar inte bråka, han kan gott sova vidare, jag klarar mig utan honom....

Nej vi får se vad dagen har att ge och se om johan bestämmer sig för att han vill vara del av familjen.

Kramar Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback