Finbesöket har begett sig hem igen.

Malin och Isabelle kom på snabbvisit. Anlände igår kväll och åkte idag.

Färgade håret "rubinrött" igår och hjälpte Malin att först blondera hennes hår så det blev lite jämnare och sen slängde vi i rosa slingor i skallen på henne.
Johan gillar hur mitt hår ser ut nu, jag å andra sidan känner mig lite halvt skeptisk om jag ska vara ärlig. Det är inte fult och jag vet att jag passar i rött (eftersom jag naturligt har rödbrunt hår om fet inte är solblkt.. då är det bara ljusbrunt) men det är inte riktigt den röda nyans jag hade hoppats på.

Malins hår ser faktiskt förvånansvärt bra ut för att vara rosaslingat! Hon är nöjd, så jag är nöjd och det betyder att alla är nöjda (utom kanske hennes kille?)

Skriver en rad senare...
Nu MÅSTE jag lista ut vad det var jag gjorde med datorn nyss? Varför blev bilden en miljard ggr större och varför kan jag inet lista ut hur man fixar tillbaka skiten till hur det var?!

Xx Saga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback