Tiden flyger...


Bild på Haley från i sommaren...


Tiden bara flyger iväg så att säga. Var ett tag sen jag skerv sist nu.
Sist jag skrev så var tanken att jag skulle kolla på film och moffla pringles i sängen då barnen sov  och johan var på kryssning med firman. Klagade lite till mamma om att jag var uttråkad och vipps straffade gud mig! Ensam hemma med barnen och önskar lite sysselsättnng? Förbered dig på att åka på att torka kräks och bada av barn i handfatet!
Japp, Haley blev SJUK! Damn how irritateing and tireing!

Lägenheten är numera i ordning ,bara barnens saker som skräpar lite var stans innan jag städar undan dem på kvällen ( leksakerna inte barnen ). Trivs skitbra i det nya sovrummet och tycker det är sjukt mysigt att lägenheten börjar likna det hem JAG vill att den ska vara.

I natt vaknade jag av att jag hörde riktig "skönsong" innefrån barnens rum... Staplade upp för att se vad sjutton det var som pågick egentligen och vad får jag se? Jooo det ska jag tala om.. en über pigg Haley Nova som sitter i sin säng och sjunger blinka lilla stjärna, lilla snigel och imse-vimse-spindel (rock versionen som den kallas... ni vet med imse-vimse-spindel-wow.. spinnn bara spinnnn bara spinnnnnnn natten lååång!) detta var klockan 01.43 på  natten och jag kunde inte få henne att somna om.. Släpade mig in i sovrummet en timme lite drygt senare med Haley på ena armen och en flaska välling i den andra. Hjälpte vällingen för att få henne att somna? NEJ.. hon satte i sig kanske hälften innan hon slog flaskan i huvudet på mig och skrattade. Tusans skitunge! haha...
Så med andra ord blev det inget dagis för tjejerna idag... lika bra det. Haley är i alla fall varm i pannan och jag misstänker att hon har lite feber.

Hörs senare!

Xx Saga

Kommentarer
Postat av: Chatrine

Sötaste Haley i hela världen:D <3

2010-12-15 @ 11:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback