Morgon stund har... ont i magen?

Jag har så sjukt ont i magen denna morgon. Hade jag kunnat välja hade jag legat kvar i sängen hela dagen och försökt få det att gå över... Men nu har man ju 2 barn att ta till dagis först och ett ton tvätt att vika. Jag vill inte alls!!!
Jag är trött och sliten och skulle må bra av att äga en riskudde... men icke, det klart att jag inte gör det. Vaarför skulle jag göra det? För att man kan behöva den? HA... damn i wish i had one so badly atm!

Snart dags att rusa då... vill inte. Jag ORKAR egentligen inte sen..

Skriver en rad eller två senare igen, men nu är det till att slänga på barnen ytterkläder och släpa vagnen ut i kylan och mot dagis.

Xx Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback