I feel so old!


Haha Johan ser ut som... ja, you tell me!

Vart tog den roliga delen av Saga vägen?
Alla verkar ha något roligt utöver sina barn och familjer att fylla sina liv med.. det är bara jag som vanligt sitter hemma med Sambo och kids utan att göra annat än att vara mamma. Folk skaffar sig romaner, festar och åker på semester och här sitter allt jämt jag kvar i min lägenhet och funderar över hur jag kunde bli så tråkig! Visserligen trivs jag otroligt bra med Sambo liv och barn, men nu när alla andra öppet stoltserar med sina spännande liv så kan jag inte låta bli att känna mig lite ja... Gammal!

Barnen ligger och sussar sött i sängar små och här är jag... 21 år gammal och otroligt tråkig. Jag tittar inte ens på Tv, nej jag sitter här vid datorn och kan inte komma på roligare än att spela på någon gammal sunkig spelsajt som till exempel King. com. Vad fan är det med mig? Varför kan jag inte släppa det här?

Pratade med en bekant som, som mig är tvåbarnsmamma tidigar ikväll och fick då veta att denna dam festar ca 5 dagar i veckan.. ja i snitt sådär?! Kännde mig genast föråldrad som ett gammalt plommon och försökte komma på någonting att svara på detta. Vad säger man? Är det någonting man ska vara avundsjuk på eller är det någonting man ska tycka är dåligt?
Själv kände jag absolut ingenting alls till att börja med... Efter en stunds funderande kom jag fram till att jag tyckte att det verkade lite väl extremt för min del och att det antagligen är lika bra att jag låter bli det där. Även fast jag fastslog att detta inte var ett passande beteende, iaf inte för mig så kan jag nu i efterhand inte låta bli att känna mig tråkig.
Jag vill inte festa ofta och ränna ute med polarna för jämnan, men det satte igång de små går i skallen på mig och fick mig att findera lite iaf.

Att skaffa en hobby skulle vara brukligt då jag behöver någonting som är bara mitt, ni vet... Någonting som jag kan göra bara för min egen skull. problemet nu är att jag inte har en aning om vad detta något skulle kunna vara!?!
Därför är ni alla välkomna att skriva ett förslag eller fler och skicka som en liten kommentar när ni läst igenom detta ( oerhört långa, känner jag nu ) inlägg.

Ha en underbar fredags kväll!

Puss

Kommentarer
Postat av: Becca

HANDBOLL :D:D haha jag skojade!

2009-08-08 @ 11:22:47
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/
Postat av: Malin

Du kommer nog på nåt ska du se, vi får väl börja sticka tillsammans varje torsdag eller så ;)

2009-08-08 @ 19:02:04
Postat av: Sandra

Börja dansa! Snäll motion men ger fin kropp och sjukt kul :) Jag började ju med magdans när jag slutade rida och jag älskar det.

2009-08-11 @ 22:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback