Fix och trix...

Jag funderar på att ställa mig och baka någonting... Jag menar det är alltid trevigt med lite fika(whatever)bröd?
Kladdkaka är ett ganska vanligt förekommande bakverk här hemma, jag menar, det tar typ 5 minuter att slänga ihop och sen är det bara att vänta på att den ska bli färdiggräddad. Egentligen vill jag nog baka en cheesecake men det har jag inte ingredienser till här hemma just nu.

Det är skönt att lägenheten är fin och städad igen. Jag tycker det är ganska mysigt att sitta och bara blicka ut över den och känna att "Fan vad mysigt det ser ut här hemma".
Det börjar bli dags att slå på musik igen och plocka lite så att det håller sig städat och fint, baka en kaka och diska lite. Sen blir det till att fika lite kanske och busa med barnen.

Så vad tycker ni att jag ska lyssna på för musik då? Just nu strömmar Michael Jacksons Billy Jean ur högtalarna på aldeles för hög volym. Frågan är bara vad som ska följa denna sköna låt och erövra lägenheten?!



Nej nu ska jag leta upp lite roligt
och sen är det dags att dra igång igen...
Ha det så bra så länge, kommer tillbaka senare och gör en ny uppdatering.

Puss

Kommentarer
Postat av: Svennis

Den är så bra!

2009-12-02 @ 17:29:43
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback