Jagar!

Sitter som föregående kvällar och jagar musik.. Är helt besatt av att hitta någonting jag verkligen kan fångas av. Jag vet inte hur många som delar min musiksmak, så antagligen kommer folket ( ni få satar) som läser denna blogg plågas av mitt låtval när det väl är gjort och upplagt här. Fortsätter det i den här takten så kommer jag tvingas lägga upp en gammal favorit eller så.

Rebecca var förbi och bakade kladdkaka med mig nu på kvällen.. myste lite med barnen och blev fast i köket efter att Leah sulat ett glas, som naturligt vis gick i 15.000 bitar över hela golvet.
Kladdkaka finns det i alla fall så det räcker och blir över för tillfället. Har fuderat lite... undrar hur många satser man skulle behöva göra för att fixa en hel plåt med kaka? jag menar om man skulle ha ett barnkalas och det är det enda man bakar och köper tårta på konditori ( jag bakar alltid själv!! Inget jävla konditori för min del).



Får bli en gammal låt... jag hittar inget bra just nu och pallar inte vara inne på den här förbannade bloggen så länge till! Den är inte direkt fängslande ( långt ifrån ) men helt klart värd att lyssna på.
Blivit lite mycket av den tidigare bara, då även Johan är ett fan av Breaking Benjamin.

puss

Kommentarer
Postat av: Svennis

Det var mysigt idag.

2009-12-03 @ 07:07:26
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback