Långpromend i rask takt.

Igår kväll, efter en dag av tvättande och att träffa gamla vänner gav jag och Johanna oss ut på en riktigt lång "genomkörare".
Ca 2,1 mil bara försvann undet fötterna och till min förvåning har jag faktiskt inte ont någon annan stans än i just dem idag.
Tur att det var på kvällen vi bestämde oss för att ta denna monstruöst långa promenad och inte på dagen.
Promenaden varade straxt över 2 timmar och var faktiskt otroligt skön. När vi gick där i spåret, i skogen, straxt utanför stadsområdet agerandes buffe åt miljontals hungriga myggor pratade vi om diverse roliga och tråkiga änmen.
Vi böt aldrig riktigt ämne utan halkade snarare in på sidospår hela tiden.
Tillslut, när vi var på väg hem igen bestämde vi oss slutligen till att försöka gå ut och gå så ofta som möjligt. Det vill säga de dagar det inte står som spön i backen ska vi försöka hinna med om inte en långpromenad så i alla fall en "kort".

Idag bär det eventuellt av ut till Johannas mamma och pappa på "landet". Fast det blir bara Johanna, jag och barnen som ger oss ut på denna lilla utflykt då Johan ska följa med Matte till skateparken och "åka" lite bräda. Men vi får se vad som händer och fötter.

Måste rusa..
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback