Keith Urban!

Sååååååååå bra, så grymt jäääävla bra!
Förälskade mig i hans röst och kan inte släppa det. Han är fantastisk. Hans musik är underbar och han ser ju inte allt för tokig ut heller. Lyx Nicole kidman som är gift med bombnedslaget.  Tänk att kunna lyssna på honom live i vardagsrummet  framför en öppenspis med ett glas vitt i handen! WoW snacka om att hon har fått jackpott!
Det har iof jag också. Surprice Johan kan sjunga.. och det riktigt bra. Nu saknas bara att han lär sig lira gura också så är han mer än perfekt. Keep your hands off girls , he's mine! ^^

Dagen idag har gått åt till att tvätta. Hela dagen... nu sitter jag här och tar mig en välförtjänt vila på en kvart eller så.
Ska dyka ner i tvätten om en liten stund igen och se till att allt blir vikt innan natten faller.
Lisen ringde idag. Första samtalet där vi använder oss av rösten jag och min underbara fina blogg vän, annars så är det ju bara text på datorskärmen. Hoppas på fler samtal, Var trevligt att faktiskt prata för en gångs skull... Hon förstår mig på ett helt annat sätt än vad många andra gör.. hon lever ett liknande liv.
Jag älskar alla mina vänner men vissa har svårt att förstå att man inte kan göra vad som helst när man har barn, att man nu har ansvar för andras liv. Får ju inte glömma min underbara svägerska Malin! Älskar att vi fick barn så nära i ålder, så kul att dom kan leka med varandra och utvecklas i tackt med varandra. HAr alltid tyckt om dig vännen, och ser fram emot att vara orolig tonårs mamma med dig som vän och alla skratt vi kommer dela under barnens uppväxt!

Nej egentligen ville jag bara surfa in här och skriva av mig lite. Kan inte låta bli...
Skriver en rad när jag är klar med tvätten och så..
Puss Saga!

Kommentarer
Postat av: Lisen

Sötaste bloggvän=) Du måste bara skaffa dig en bättre telefon ;). Hahah, orolig tonårsmamma.. hahha, jag har hört en del säga "att föda en flicka är som att föda en oro" typ.. att det är det värsta .. ahha,. roligt ni kommer få!





2009-06-06 @ 21:54:00
URL: http://flisenlisen.blogg.se/
Postat av: Saga

jag vet att jag behöver en bättre telefon... =/

men det var trevligt att prata iaf ^^

hoppas höra av dig snart igen =)

puss

2009-06-06 @ 22:21:05
URL: http://sagajmocklin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback