Fredag.

I morsen när jag vaknade var det strålande solsken.
Leah var klarvaken vid kvart i sju och klockan sju gav jag upp mina försök att få henne att somna om.
Det var bara till att kliva upp och se glad ut, fixa frukost och sen vänta på att Leah skulle äta klart.
Kort efter att frukosten var avklarad så vaknade Haley och ville ha mat... så då var det till att försöka få upp Johan så han kunde hålla koll på Leah... men Så fort hans huvud landade på kudden i soffan så somnade han om igen.
Men det gjorde inte så mycket för nog klarar jag två barn!!
Spalade lite på king medans jag sjöng sånger med Leah och matade Haley Nova. Johan klev upp straxt efter 11 när mormor min var och lämnade lite nytvättade barnkläder.


Saga va tvungen att mata Haley och somnade på soffan så nu tar jag över, Saga skriver igen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback