God kväll världen!




Städandet blev av och imorgon blir det av igen... då mest för nöjes skull.. mer djupgående som att rensa ut alla saker som vi aldrig använder och allt vi inte behöver egentligen. Ja sånt som bara står och tar plats. Dammsuga och skura lite och sen ska jag ut i parken med barnen och träffa Jenni.
Hoppas det blir soligt och fint imorgon... skulle vara så skönt om det kunde komma en riktigt fin dag imorgon.
Nu när jag jobbar på att göra allt så bra som det bara kan vara just nu så skulle det sitta som en smäck om det vore fint väder dessuton =)

Där jag förut såg hinder ser jag nu möjligheter och hopp.

Haley Nova har övat på att rulla över från rygg till mage idag. Hon har inte lyckats komma runt ännu men är på god väg att ta sig över .  Leah är så duktig, Ännu en dag utan blöja och jag känner mig som världens stoltaste mamma. Mina fina små flickor. Nu är det sent och barnen sover och jag kan inte låta bli att titta på dem där dom ligger och myser under dom varma sköna täckena och tänka att det vore underbart att få ligga där brevid.

Jag älskar mitt liv!
Det finns så mycket att lära sig och så mycket att älska. Barnen, Johan, familjen och alla underbara människor där ute. Det är ni som gör så att livet blir intressant. Det är jag som måste ta vara på det.
Haha... jag låter ju nästan hjärntvättad, men det kan inte hjälpas... Idag har jag en så sjukt bra dag bara.
Johan ligger på soffan trött och sliten efter dagen, han ser så söt ut när han är sliten :P Hoppas han vill följa med ut på äventyr imorgon.

Nej nu ska jag ägna mig åt en kopp svartvinbärs te och kanske en god bok ^^.
Ta hand om er och ta vara på varandra.
Många kramar Saga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback