INTERNET IS BACK!!!!!

Och så var internet tillbaka!
Tog ett par dagar (många) att få igång det igen men nu funkar det. Känns som en hel evighet sen jag var inne och bloggade nu, och guuud vad jag har saknat er alla ( speciellt dina komentarer Lisen). Folk har ring och messat för att se om jag fortfarande är i livet... haha och JA jag lever och mår fint!  Livet rullar på som vanligt i hyffsat maklig takt. Barnen är underbara och Johan är charmig som alltid. Träffade Erika idag när jag var påväg över torget för att ta bussen hem till våran lilla lägenhet och blev kvar ett tag, tog en långpromenad tillsammans och slutade hemma hos henne tillsammans med en hel drös med barn och vuxna.
Vi kom fram till att det skulle vara trevligt att hitta på någonting "mysigt" tillsammans båda familjerna. Hennes Tre killar  ( två barn + en vuxen) och jag med mina två tjejor och en kille ( Johan ). Grilla kanske??  Men allt som allt så har dagen varit trevlig och VARM!! Solen har stekt folket på gatorna hela dagen och vinden har varit en mycket efterlångtad vän i värmen. Erika skulle iväg på picknick och jag vandrade vidare hem till min lilla sambo.

Från och med idag är bloggen uppe igen och inläggen kommer rulla in som på löpande band igen. Johan kallade mig just för bloggoholist! Och JAVISST! nog känner jag mig lite träffad när han säger det... det första jag gjorde när jag såg att internet var tillbaka var att  logga in på Msn och sen fort in på bloggen för att skriva en rad.

Nej nu ska jag läsa lite bloggar och se till att hinna ikapp igen =)
ha det så bra och sköt om er!!
Tills vi hörs igen, Bye.... ^^
Kramar Saga.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Yey äntligen tillbaka :P

2009-05-27 @ 07:17:23
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback