Lek och skoj UTAN blöja!


Idag kommer Rebecca hit på förmiddagen och sen kanske Johanna kommer hit efter 1 för att leka med våran lilla barrumpade donna. Kanske inte så vilda lekar men lite bus måste det ju få bli.
Dagen har haft en strålande början, och jag är så stolt över Leah. Det första hon gjorde när hon vaknade idag var att säga till om att hon behövde gå på toaletten och bajsa.. och fort. Brottom brottom in på toaletten och ner med blöja och upp med "PJ's":n, upp på den vitblänkande stolen och vips så både kissade och bajsade hon som en riktig liten supertjej. Så grymmt duktig liten flicka jag har.
 Solen skiner och vädret är varmt och det ser så "inbjudande" ut när man ser ut genom fönstret. ( hur det nu ä möjligt =P ). Önskar jag kunde sitta och lata i solen hela dagen. Men det finns ju så mycket annat som behöver göras innan. Och så många andra att träffa =). Så just nu får Haleys leenden lysa upp vardagsrummet så länga.

Imorgon börjar intron på jobbet, så det blir en tidig morgon.  (vänta kommer snart, ska bara byta blöja på Haley Nova)
Hoppas att allt går bra och att jag kommer att trivas. Och undrar vilka det är jag ska jobba med? Många av dem har ju känt mig sen jag var jätte liten. ( arbetskamraterna)  jaja vi får se hur allt artar sig när vi kommer så långt.

Nej nu ska jag ta och göra annat en stund, så vi hörs senare.
Pussar Saga.

Kommentarer
Postat av: Lisen

söta barn! VIlken fin bild. GUlligt!

2009-05-12 @ 18:53:40
URL: http://flisenlisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback