Tokstäda och livförsäkringar...

Idag kommer försäkringskvinnan hem till oss för att vi ska skaffa livförsäkring på Haley Nova och Johan.
Stod ite ut med att dom inte har någon försäkring så igår ringde jag försäkringsbolaget och bad om att få tckna ett par... och dom skickar över någon redan idag =).
Jag och Leah är redan försäkrade så det är liksom på tiden att dom andra blir det också.

Snart måste jag fortsätta städa som en galning så att det är så städat som brukligt är här hemma.
Samtidigt som jag ska göra Leah redo för dagis. Göra mig iordnning och få upp johan ur sängen.
Just nu springer jag sönderstressad fram och tillbaka mellan barn, sambo, datorn, rena barnkläder, kokande vatten och köksatiraljer. Hur ska jag hinna?? Hur ska jag HINNA med ALLT?!
Nej nu får jag faktiskt ta och masa mig bort härifrån tills allt är klart.. det är bara att ge upp alla tankar på att försöka skriva ett vettigt inlägg och helt enkelt nöja mig med det jag lyckats få ner på den här sidan så länge..
Skriver när vi är klara med försäkrings grejjerna och när jag har en stund till övers.

Ta hand om er och varandra..
Pussar Saga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback