Utmaningen.

jag blev utmanad av Johanna...

Tre saker som alltid finns i min/mitt:

Kylskåp :
Mjölk,smör och ost.
Frys : köttfärs, bröd och fisk
Skafferi : pasta, mjöl och kaffe.
Handväska : Nycklar, pass och bankomatkort.
Sminkväska : masara, eyeliner och puder.
Badrumshylla : spray,bodysplash och hudvårdsprodukter.
Hjärna :   tankar, funderingar och bilder på barnen.
Jackficka :
Nappar, kvitton och trpådar som försöker smita.
Kryddskåp : Salt, vitpeppar och grillkrydda.
Barskåp : det har jag inget....
Köksbänk : espressomaskin, vattenkokare och farinsocker.

Fråga mig inte varför jag gör det här men....

jag utmanar Aiica, Becca och Lisen. (som fins länkade nedan på höger sida.
)

Kommentarer
Postat av: Lisen

GUd vad roligt! Jag antar utmanningen och kör på min blogg ;) Kram

2009-05-13 @ 19:25:38
URL: http://flisenlisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback