Framtiden ljusnar lite.


(Tre dagar efter förlossningen med Leah)


Framtiden håller sakta men säkert på att ljusna lite.. Alla läkarbesök hittills har gått bra. Nu är det bara ett par kvar för att avgöra om allt gåt igenom eller inte. Jag längtar...

Jag känner mig lite gladare och kanske kommer jag få min vilja igenom utan några större hinder. Kanske kommer jag innom en snar framtid kunna se mig själv i spegeln utan att vilja skrika högt.
Kanske kommer jag snart kunna gå till badhus och strand utan att behöva ha 100kg kläder på mig.
Klä mig i tunna fina läder och njuta av sommrarna!

Har fått starka utlåtanden och det kommer vara en jätte hjälp i hela den här soppan.
Och fan vad jag är glad att jag har Johan vid min sida i allt det här. Någon som älskar mig oavsett vad.

Puss

Kommentarer
Postat av: mizthanguyen/v.

fin blogg :)

2009-11-09 @ 09:50:38
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback