Fritt tillträde till bloggen?!

Som folk kanske har lagt märke till så här designen här på bloggen ändrats en del på sista tiden. Detta beror på att min älskade, underbara vän Johanna har fixat och trixat med den. När denna dam hittat någonting roligt på webben så har hon med stor entusiasm ( haha i alla fall igår) get sig ut på våra bloggar och ändrat det hon ansett ändras bör. Hon har väl mer eller mindre haft fria tyglar vad gäller den saken.

Nu är det bara två dagar kvar
tills vi ska på bio. New Moon har premiär på saga biografen här i lilla Enköping och jag håller på att spricka av nyfikenhet. Slutar jag inte tänka på det snart så kommer jag bli galnare än vad jag redan är!





Nu har Gray's börjat
så jag får återkomma om en liten stund igen ( om jag kommer ihåg vill säga)

puss

Kommentarer
Postat av: Lisen

Hej söta Saga!!! Läser ju din blogg varje dag !! Trogen läsare! Därför ska jag vara ärlig, just den här stilen gillade jag inte ;) Gärna ett nytt förslag eller förra.

KRAAAAM / Lisen

2009-11-18 @ 21:49:31
Postat av: Aiica

DEN SKA AIICA SE I MORGON!!!

2009-11-19 @ 22:49:11
URL: http://aiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback