God morgon, god morgon, god morgon!




Uppe med tuppen..
Jag önskar verkligen att jag kunde säga att jag var uppe med tuppen denna morgon, men om sanningen ska fram så var jag inte uppe förrens vid 8 tiden.
Frukosten är serverad och uppäten sedan länge och här sitter jag återigen vid datorn och "roar" mig i väntan på att Johan ska kliva upp för dagen. Haley Nova envisas med att ta sig in under vardagsrums bordet hela tiden och vädret utanför är supertråkigt idag igen.

Jag har en stark känsla av att den här dagen kommer snigla sig förbi. Jag vill att det ska vara kväll nu!
Ska göra en inköpslista senare idag också så vi vet vad det är vi behöver handla hem egentligen. Men jag vill iaf att det ska vara kväll NU! och så ska jag väl som tidigare nämnt ( i ett av inläggen från igår) försöka mig på att plocka lite här hemma...

Måste rusa.. puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback