100 dagar more or less.




Idag är det hundra dagar kvar till bf, mer eller mindre. Magen är inte jätte stor men inte heller minimal längre, och jag mår mycket bättre denna graviditet än under som två tidigare. Det underliga är att jag inte känner mig "lika gravid" som jag gjorde när  jag väntade Leah eller Haley Nova. Kanske beror det på att jag inte hinner tänka lika mycket på det den här gången som med dem andra eller så är det bara det faktum att jag fortfarande kan sova på mage. Haha, vem vet egentligen.

wtf!!! skrev sjukt långt och det som blev kvar är det ni kan läsa här ovanför... jag som skivit så mycket smarta tankar och åsikter. i guess you'll have to wait for them.. för idag skiter jag i att börja om!

xx Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback