BACK TO FEEL HATE AGAINST TELE2!

Okej, nu börjar jag bli ruggigt irriterad på tele2! Hemtelefonen har slutat fungera igen jipiiii! FUCK YOU TELE2 FUCK YOU!





bild från google..


Har en pissig dag idag. KÄnner mig helt jävla sänkt! Var till läkaren idag för att kolla så att jag inte har en urinvägsinfektion och kom istället därifrån en massa hundralappar fattigare och värktabletter och cocillana (eller hur det nu stavas) kur på en vecka.. hmm okeeey?
Det jag fick var då INTE mot uvi utan mot den fruktansvärda hostan jag dragit på mig. Den oroade dem tydligen betydligt mer än en eventuell Uvi.. hmm... jahaaa!

Kommer bli härligt att sitta i telefon med tele2 IGEN! eller?

Fuck tele2!

 Xx Saga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback