cocillana...

Om det finns något jag ogillar mer än tele2 just nu så är det nog cocillana!
Skiten gör en ju "full/hög".

Igår när jag fåt skiten utskriven och kom hem och talade om för Johan att det vore bra om han stannade hemma och tog hand om barnen eftersom jag kunde drabbas av biverkningar och inte rekomenderades ta hand om barnen ensam svarade han: "jahaaaa, så du menar att jag ska ta hand om barnen och hemmet medans du partar i en vecka?"
Party? skulle inte tro det. Visserligen så påminner vissa av bverkningarna om fylla och bakfylla... men tyvärr utan allt det roliga folk påstår kommer med att festa och dricka d´sig redlös! 

Biverkningar jag fått erfara.
Igår: Yr, utsuddade konturer ( på allt runt omkring mig), road av inget och däcka innom 40 minuter. När jag blev väckt svammlade jag om allehanda underliga saker, skulle hämta vatten men kom tillbaka utan och nynnade/sjöng för mig själv innan jag däckade igen. 
Inatt: Smärta i rygg och mage (gallgångskramper) som jag vaknade  och trodde jag skulle dö av  samt yrsel och illamående.
Idag: Trötthet och yrsel samt illamående (sov i timmar).
Senare idag på dagen: illamående, kräkningar, yrsel, vimsig och svammlig, matt och sliten. Som en riktig fylla med andra ord.



(bilden är från google)


Nej jag får hålla mig sängliggande, inte röra mig och helt enkelt hinka i mig dricka för att göra det eventuella kräkset som kan bestämma sig för att komma upp tunnt och rinnigt.. vill inte att det ska fastna i halsen igen!
(och jaaa jag vet att det här vart ett äckling inlägg, mycket väl medveten)


Xx Saga!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Danne kan inte dricka cocilana alls, och vi har numera mollipec(?) hemma ist.. Exakt samma funktion som cocilanan, men för vissa smärre biverkningar. Ett tips! ;)

2010-12-29 @ 23:27:27
URL: http://croaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback