Here we go again..

Okey, kul... fortfarande ingen hemtelefon, ingen avi om att hämta upp nya dosan till telefonen och ingen jävla hjälp från tele2 what so ever. Can you blame me for thinking about changeing operatör?!

Sitter åter igen i telefonkö för att få hjälp, hur många gånger ska jag behöva göra det egentligen?
100,1000, 10000? Ska det vara så svårt att få litehjälp?! Idioter!!!

Vad i helvete! kö kö kö... kommer fram och ingen vet ett skit! Nu blir jag snart GALEN!
Dosan ligger i uppsala... VAD FAN GÖR DEN I UPPSALA? jag har nu krävt kompensation för dom här veckorna vi fått vara utan hemtelefonen. Känns som en jävla evighet och jag tänket så helvete heller tvingas betala för något jag inte ens kan anväda. Ska det vara så här?!

Hoppas ni andra har mer tur med tele2 än vad jag verkar ha!

Xx Saga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback