Jaha då var man sjuk också!

Jävla helvetes skit!
Halsen känns som ett öppet sår och kroppen värker den också. Trött trött trött, så kan man beskriva mig idag. Helt trasig och bara fel! Låter som om jag har svalt rakblad och fyra ton sand!

Det är meningen att jag ska måla ett sista varv idag (ifall det behövs) men jag vet inte om jag kommer klara det. Jag vet inte om jag ens kommer orka vara uppe ur sängen särskilt mycket.
Det suger verkligen att vara sjuk.. och av någon anledning tyker jag att det är extra jobbigt att vara det när jag är gravid. Tusans bananer!


Nej nu får det vara slut på sitta vid datorn grejjen. mHuvudet gör aldeles för ont för att jag ska orka fortsätta sutta här och beklaga mig över att vara dålig...

Xx Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback