OH yes!!


Haha här kommer den  IGEN!!

Jippiiii! Tapeten jag skulle titta på var samma som jag hittade bild av på nätet. Den med fjärillar ni vet!
Kostar typ 99sek rullen och det skulle behövas... hmmm kanske erm 4-5 rullar?!? för att tapetsera ena väggen i barnens rum =D
Köpa? Japp det ska jag nog ta mig fasen göra!! Den är ju bara föööööör söööööt! Och barnen kommer ju ÄLSKA den.

Imorgon blir det nytt golv i vårat nya rum och sen blir det till att flytta in, YAY!
SKA bli så skönt att få lite ordning här hemma igen. In med vårs saker i nya sovrummet och in med barnens i vårat gammmmmmla =)

Damn, nu måste jag verkligen sätta fart och dammsuga där inne så att det bara är att sätta igång med golvläggandet direkt på morgonen imorrn.

Xx Saga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback