Missinassen...

Här sitter jag... Mitt i natten och kan som vanligt inte sova.
Jag sitter och grubblar över livet och en massa saker som har en irriterande tendens att vara del av det.
Dramatik... Dramatik är en av de saker jag för allt i världen inte kan förstå varför det ska finnas så mycket av.
Det är en såndär grej man egentligen aldrig riktigt kan komma undan, en såndär sak som man försöker smita ifrån men som alltid hittar en förr eller senare ( hoppas alltid på senare ).
Och samtidigt så tror jag att det är en såndär irrietarde, jobbig och underlig sak som vi alla behöver en liten dos av lite så och då för att hålla livet intressant och spännande.
Jag är så sjukt trött på all "drama" för tillfället, men samtidgt så vill jag ta en stund då jag tar mig tid att sätta mig här och hylla detta fenomen.
Länge leve vardagsdramatiken, det som får oss att hålla oss alerta och on edge!

Här kommer lite skön missinassen musik!




Xx Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback