Väntar på mail om visning...

Nu sitter jag här igen.. väntar på att få mail om visning av radhus i hummelsta. Harvägen.
Jag vet att jag sagt att jag inte vill flytta till hummelsta och att jag inte vill flytta barnen från dagis men nu har jag ändrat mig. Jag vill bo i radhus!

Men jag står fast vid att inte flytta barnen från dagis, om jag så ska ta barnen på bussen till stan varje morgon så får det vara så. För dagis det är något jag INTE tänker kompromissa om.

Pratade med Ehb och fick veta att vi ligger väldigt bra till på listan över folk som har tackat ja.. dels för att det bara är tre som tackat ja och dels för att vi redan hyr av ehb och har rätt att byta lägenhet . Inga tre månaders uppsägningstid  YAY!! Uppvärmningen ligger på ca 1200-1500 kronor i månaden...

Jaja iaf jag känner mig optimistisk och hoppfull så nu är det bara att hålla fingrarna korsade för att vi får det här radhuset!

SSCHHHHHHHH!!! Jag vill inte höra om nackdelarna! Jag vet redan men är så trött på att bo i stan...

Xx Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback