Magsjuka..


(bilden är lånad från internet som så många andra)

Jaha, då var man magsjuk då... Både jag och Leah har kräkts i natt och jag kan utan att ljuga säga att jag mår skit!
Jag mår så sjukt illa och har så ont i magen.. för att inte tala om att vara dålig i den också... Johan säger att han tror att det är pga att jag är gravid, medans jag själv kan garantera att det INTE är graviditeten som spökar. Då skulle väl inte Leah också kräkas och ha ont i magen?!


Joh sitter och spelar idag igen... Nej fan idag får han ta sitt ansvar som pappa och ha hand om barnen för jag måte få vila, så är det bara!!

Sköt om er!

Xx Saga

Kommentarer
Postat av: Malin

uschan stackars er! Hoppas ni mår bättre snart!!

Å säg åt joh att göra lite nytta!

2010-11-21 @ 10:25:01
Postat av: Lisen

Å Leah är ju forhoppningsvis inte gravid, eller är det många snygga killar på dagis?

2011-01-05 @ 11:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback