Ohh så sliten! (som vanligt då)

Känner mig helt trasig idag. Ingen ork alls... Ont i huvudet, mår illa, ont i kroppen och bara sliten efter ett par sömnlösa nätter med skrikande Haley Nova.

Finns så mycket jag borde.. tänkte ju egentligen att jag skulle ha satt igång och städa idag ( som jag nämde i det tidigare inlägget) men när jag kommit till att jag hade polckat i hallen så ran all ork av mig och jag ville bara lägga mig ner och däcka på plats.
Disken har blivit diskad (hur jobbigt det nu kan vara när man har diskmaskin) och barnen har blivit ordentligt utfodrade mer än en gång idag.. men thats about it.

Kollade mig i spegeln tidigare och la märke till att jag var mer grå än hudfärgad i ansiktet, det kan ju aldrig vara ett bra tecken. Kanske är det så att jag faktiskt borde ta mig tid att sova när Joh kommer hem... Näää det kommer inte hända, det vet jag ju själv. Johan ska dessutom till gymmet idag. Så honom kommer jag inte se på hela kvällen antar jag.

See ya guys laters!

Xx Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback