Sjukskriven...




Var till läkaren idag. Fyllde i formulär och svarade på frågor.
Blev sjukskriven och kommer därför inte att fortsätta plugga just nu. Har ingen ork till det, ingen lust.

Ute är det vitt, vitt, vitt.. snö överallt så långt ögat kan se. Snö är ju förbannat fint egentligen, men måste det vara så kallt? Barnen tycker iaf att det är kul med snön och jag önskar att vi hade köpt pulkor redan, men icke. Inga pulkor ännu och ingen snowracer eller..  Får köpa det snart tycker jag. Så att vi kan ge oss ut i det kalla, vita, vackra och ha en riktig heldag i snön.

Nej nu ska jag ta tag i lite saker innan jag ska hämta barnen på dagis.

Sköt om er alla fina.

Xx Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback