Sovmorgon? Inte en chans!

Sovmorgon, vad är det? I min värld så kan man ju knappast påstå att det existerar... oavsett vilken dag i veckan det är så är det bara att kliva upp med barnen, varesig ögonen vant sig vid tanken på att tvingas vara öppna eller inte. Och det faktum att allt fortfarande är suddigt.... det har ingen betydelse.

Klockan är nio på morgonen och jag överväger att slänga på både mig och barnen kläder och ytterkläder, ta en promenad till Willys och sen stanna en stund i parken nu när solen skiner. Visserligen kommer det vara kallt som satan trots den svaga solen där utanför mitt fönster.

Äh vafaan... skam den som ger sig har jag hört... och idag tänker inte JAG ge mig i min kamp mot mina trötta ögon ( Vilket kommer leda till att jag kommer somna som en stock på dagen eller galet tidigt ikväll ).

Nej dags att sätta planerna i verket och göra sig i ordning... Ha en skön morgon och se till att vara utvilade innan ni kliver upp!

Xx Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback