Städa och fejja...

Idag ser ut att bli ännu en dag fylld med städning och dylikt. Johan ligger i badet och barnen leker snällt med varandra i sitt rum. Idag är det sovrummet och badrummet som gäller... och så barnens rum (igen). På tvn går någon barnfilm om myror som verkar lite söt...

Nej snart ska jag umgås med mina barn, titta på tv och sen städa,städa,städa... jajjamensan.. städa. Tihihihihi.. jag ÄLSKAR den här reklamen! tihihihihi...

erm, nej nu kanske man ska ta och vara lite seriös för ett tag. Återgå till det normala.
Vart var jag? Jo städa städa städa... plocka dona och ordna. Annars blir det väl aldrig någon riktig ordning på något.
Längtar tills vi ska byta rum med barnen (ja jag vet att det har varit tal om det förr men inte hänt något), nu har vi ju inte så mycket att välja på längre. Vi kommer ju aldrig lyckas få plats med barnen i det lilla sovrummet när dom är tre istället för två.

Ooh, på tisdag är det dags för UL också... Ska bli mysigt att se den lilla krabaten där inne.. Vill ju se om allt är okej eller inte osv osv.. hoppas hoppas!!

Neej nu åter till verkligheten... höres senare!!

Xx Saga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback