90 dagar to go... Do i look pregnant or only fat?!

Idag är det 90 dagar kvar ca till bf.

Ska sammanfatta lite:

* Gått upp ca 3kg under graviditeten so far.

* Mår fortfarande inte illa.

* Still no huge belly.. bara en mage som får en att se grymt tjock ut!

* Inga craveings (förutom små korta ögonblick av tillfällig sinnesförvirring som varar någon sekund).

* Frustrerad över alla krypningar i benen.

* Ofantligt trött just nu.

* Bebis som leker tornado eller kick boxare i magen.

* Foglossning till förbannelse.

* Bebis hjärtljud ligger på 135.

* Sf-måttet är ca 29 cm.

* Jag är i vecka 28 (27+1)

* Funderar på att börja med listan inför förlossningen, den med önskemål osv...




Jag för typ 5 minuter sen... god i look awefull, like i'v been to mcDonalds one to many times!
Where is the awesome baby belly everyone gets?


Och herre gud, jag behöver verkligen antingen sminka mig ordentligt eller sova!!
(antagligen sova)



Jaja ni kan ju i alla fall inte säga att jag inte bjuder på mig själv xD
Vem vill lägga ut bilder på sig själv där man ser tjock ut??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback