BMM..


(bild från google)


Var till BMM idag och lyssnade på bebis hjärta och kollade sf-mått och dylikt. Pratade på lite och sånt som hör till när man är hos barnmorskan.

Allt såg bra ut och bebisens hjärtfrekvens ligger på 135, Lite lägre än vad tjejerna låg på.
Hon (barnmorskan) tyckte att jag skulle försöka äta lite järnrikare kost så att jag inte behöver ta några järntabletter och jag lovade att jag skulle göra så gott jag kan. Men äta blodpudding DET är något som ingen ågonsin kommer få se... Anledning? Jag skulle ALDRIG utsätta mig för att äta sådan snuskig dynga!


Min mobil har fått nytt liv igen och nu kan man åter nå mig på den svarta lilla fiiiluren.
Skönt att kunna återlämna Johs mobil till sin rättmätige ägere (inte jag med andra ord).


Återkommer senare.

Xx Saga.


Kommentarer
Postat av: eriica - 2011 NU KÖÖR VI!

Fin blogg :) allt bra med dig? :D kramis!

2011-01-03 @ 20:17:34
URL: http://soeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback