Prinsessan och Grodan.






Hur många gånger kan ett barn se samma film? Jag tror Leah kan sångerna i filmen utantill vid det här laget. Hon måste ha sett den ett 50tal, nej hundratal gånger snart... och då bara på någon månad.

Nej..NEJ det är absolut inte så att barnen spenderar hela dagarna fraför tvn, men om hon vill se filmen lite då och då istället för barnprogram eller så ( som för övrigt ändå är av sämre kvalitet och utan budskap) så tycker jag att det är helt okej.




Grejen är väl egentligen den att jag inte förstår varför hon inte tröttnar och känner att hon vill se en annan film emellanåt. Okej, där ljög jag, hon vill se EN annan film då och då... Tingeling och Älvornas hemlighet (även den disney så ett relativt bra val).

Anledningen till att jag ens tog upp det här är att trots att Leah sover så har filmen rullat tre gånger i rad nu. Och jag tror nästan att JAG kan sångerna.. ja någorlunda i alla fall..





hör av mig senare om jag inte somnar..

Xx Saga


Kommentarer
Postat av: simone

Den är verkligen söt :D

2011-01-03 @ 11:25:55
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback