Min dator...

Min dator lämnades igår in till alina systems för att dom skulle kolla på den, och idag är den klar igen. Hääääärligt att få tillbaka den (tror dock inte att dom har en ANING om vad det var för fel på den och heller inte att dom åtgärdat det). Även fast den bara var borta ett dygn så kände jag mig förvånansvärt handikappad utan den (det trodde jag aldrig). Jag saknade musiken, och möjligheten att bara dra på en film när man inte kan sova. Utan att väcka alla andra menar jag...


Idag är det en vecka kvar till igångsättningen.. EN VECKA! Shiiit vad tiden flyger fram nu.. trodde jag skulle tycka att den sniglade fram, men just nu känns det som om jag har tusen saker att ta hand om innan vi åker in och säkert en miljard saker jag har glömt att jag måste ta i tu med.

Skulle ju ha tagit mig ner på stan och köpt bebiskläder idag, men så blir det inte. Dels för att Joh har med sig mitt kort till jobbet och dels för att barnen är hemma och jag har ONT ONT ONT! Hade även varit bra om jag tittat på något till mig själv också. Har ju brist på kläder tyvärr och skulle vilja ha med mig lite sköna (inte så slitna och sunkiga) mjukiskläder, eller kläder i mjukt och skönt material som endå är gångbara utanför den egna bostaden.


Dress och pj's jag ställt in mig på till bebis. För JAG tycker i alla fall att både gul och grön är neutrala färger!



Så okej, vad är det man behöver köpa att ta med sig till BB då?

ska försöka mig på att göra en lista.


Till Bebisen:

* Dress.

* Body.

* Pj's.

* Blöjor i minsta storleken. (vi kör på libero, hur gör ni andra?)

* Mössa och vantar.

* Napp?....

* Strumpor.

* Våtservetter.



Till mig och Johan:


*Bindor.

* Kexchoklad och annat godis.

* Energidryck av något slag.

* Dextrosol.

* Tandborstar.

* Tvål, schampo och balsam.

* Tandkräm.

* Tidning eller liknande.

* Mackor och dricka (kanske saft?)


Kommer inte på så mycket mer att KÖPA just nu. och tur är väl det. Kommer ju bli svindyrt i alla fall...

I morgon skriver jag ut en lista på allt som ska med till BB.  Alltså en packlista inför BB....


Xx Saga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback