Morgonstund har guld i...

Jeeeesueus vad jag är trött idag!

Skulle vilja sova en vecka eller två till, men icke.

Har just kommit in med barnen igen efter en busig stund i parken. Vi har även hunnit med en fruktstund tillsammans... nom nom nom clementine.

Eftersom barnen är på glatt humör efter vistelsen i parken tar jag mig någon minut att uppdatera här.
Just nu har dom en halvtimmes tv tittande på agendan så att mamma får vila lite och låt de smärtstillande tabletterna verka.

Sen är det bädda, städa och laga lunch som gäller.. vilket betyder att jag kommer vara helt handikappad lagom till eftermiddagen. Men vad ska man göra då? precis.. det är bara att kämpa på.. städa och gråta lite om vart annat så blir det ju klart förr eller senare.

skriver en rad eller två senare.

Xx Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback