Nattmaror..

Vad gör man när ens barn lider av nattmaror?

Hysteri och låter som om någon håller på att mörds henne.. kan inte komma ihåg när jag hörde Haley Nova skrika på det här sättet... jag tror inte jag någonsin gjort det om jag ska vara ärlig...
Man liksom blöder innombords när man hör och ser dem.

Jag önskar att sista natten med barnen hemma innan vi blir 5 i familjen skulle vara bättre. Lugn och mysig.. Inte såhär.. det gör ont i mig. Och just nu önskar jag att jag hade mer tid att ge BARA de barn jag redan har =(.
Vill så gärna hålla om, krama på och pussa henne..  men vet att om jag rör henne så kommer jag bara göra det värre. Nattmaror är fan inte att leka med!!


Xx Saga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback