Nedräkningen =)

okej, idag känns det som om jag kan börja nedräkningen till den 25e ordentligt.. 10 dagar kvar idag!
You know. "ten, nine, eight, seven, six, five, four and so on and so on xD ". Känns ärligt talat både bra och heeelt sjukt. Skönt för att jag vet att då slipper jag foglossningen och så, mysigt för jag får se mitt lilla barn, det tredje barnet jag och johan skapat tillsammans och sjukt för jag tänkre lite såhär : "hej jag skulle vilja ha min bebis tack"  "okey" "hur lång tid tar det ungefär?" " en vecka ungefär".... om ni fattar hur jag menar? eller typ: "en beibis tack" "fullt frisk?" "ja tack"  " var det bra så?" "ja" "okey, 15 minuter en kvart"...

soh much to do, so much to see and noooo time to do it whats o evah!

Måste kolla efter bebiskläder som är neutrala i färgen, eftersom jag inte vet om det blir en tjej eller kille. städa, städa, städa... tvätta , tvätta, tvätta.... (två saker jag absolut inte kan göra just nu pga foglossningen =( )
MÅSTE komma på fler namn.. eller iaf ett till vardera kön som känns "rätt".. kan ju inte görna fortsätta kalla bebis för bebis, ärtan eller plutt..

Just nu tycker jag att det är extra svårt med tjejnamn =(
Killnamn har jag några.. men tjejnamn är jag inte lika säker på.. inget som känns ens 70% säkert och johan  är inte till mkt hjälp inte.
Paniiiiiik! Hahaha....

Nej, får fortsätta nedräkningen här imorrn.. nu blir det film tror jag!

Xx Saga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback