Flyttar över till en annan bloggadress nu....

Ingenting blir någonsin riktigt som jag tänkt mig (inte för att det stör mig särskilt mycket).

Det har varit så mycket nu att jag interiktigt vet vart jagska börja. I alla fall, förlossningen gick bra och allt var frid och fröjd i två veckor eller så. Sen fick William Alexander RS-virus och vi höll på att förlora honom.

Efter det var livet litestressigt och jag kände det inte som om jag hann med någonting alls.


Dom senaste två veckorna var dock Malin och Isabelle och hälsade på. Det var en trevlig vistelse ( till större del i alla fall) =)


ja det var väl en snabb genomgång av dom gångna månaderna... 

.


Slänger in en bild på lilltrollet!



Som rubriken antyder såhar jag bytt blogg dessutom, min nya blogg heter tillvildingarnasland.blogspot.se titta in där isället =)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback