Hos mamma och pappa.

Ja då var det ännu en varm förmiddag. Igår gick vi från skolsta och hem till mamma och pappa. Solen sken och det var ganska trevligt att gå och bara prata med Johan. Drömma sig bort in i framtiden, och från det sväva vidare till ouppnåliga fantasier och drömmar. Kan inte låta bli att tycka att 80 kronor från enköping till skolsta för två vuxna känns onödigt dyrt. Det tar ju faktiskt inte mer än 10 minuter max 15 att komma fram.
Johan ligger nere och sover fortfarande. Men jag hoppas att han ska vakna till liv snart och komma upp. Idag blir det till att promenera lite igen. Leka i parken och springa runt i gräset.
Nej jag skriver mer ikväll, nu måste jag göra mig iordning och kila över till grannen. Hon är så nyfiken på Haley Nova att min mamma har lovat att jag ska komma över en stund.

Ta hand om er nu!
Kramar Saga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback