Och jakten kan börja.

Barnen sover och här sitter jag. Allting är tyst och stilla, det ända som låter är den lilla kockan på väggen i köket.
Dags att äta snart, sitter och funderar på vilket jag är mest sugen på... Lax eller kyckling?
Det finns ingenting kvar från gårdagens grillning. Grönsakerna är slut så när på lite gurka och isbergssallad. Jag som var så sugen på sallad och lax. Men men jag ska nog hitta på någonting som både jag och Leah kan tänkas pilla i oss.
Vädret är verkligen otroligt idag. Och just nu hoppas jag att det ska fortsätta i samma bana dom kommande dagarna också. Att vara ute i solen är ju så skönt!
Sitter och bläddrar igenom en bok med GI-mat i hopp om att hitta någontingsom ska vara gott, prova på någonting nytt?
Johan är med mamma och pappa i uppsala... eller kanske bestämde dom sig för att åka till västerås i alla fall? ärligt talat sp vet jag inte riktigt. Han har gett sig av på jakt efter skor åt barnen.. eller ja i alla fall Leah. Ett par sandaler, ett par vanliga skor och ja sen får vi helt enkelt se vad han hittar på som tredje par. Skopunkten har nämligen något erbjudande... köper man två par skor så får man det andra paret för halva priset. Och köper man tre par skor så får man tredje paret gratis... med andra ord köp två par få tredje paret på köpet... eller hur man nu ska uttrycka det.
Vi får se vad klockan är när dom kommer tillbaka igen, svårt att veta när vi kommer hem annars.

Nej nu är det hög tid att sätta igång med maten!
Hör av mig snart igen.
Pussar Saga.

Kommentarer
Postat av: Lisen

Hej tjejen!



Jag äter bara fisk, riktigt bra om man vill bli nyttig, få energi och gå ner i vikt!! Fisk i olika slag!!



Kram , Lisen

2009-04-27 @ 21:18:37
URL: http://flisenlisen.blogg.se/
Postat av: Lisen

Hej tjejen!



FISK! FISK FISK! säger jag bara, GI är bra men fisk är ännu bättre. själv äter jag bara fisk och det ger mig mycket energi, nyttigt och ha en bra vikt!!



KRam, Lisen

2009-04-27 @ 21:21:02
URL: http://flisenlisen.blogg.se/
Postat av: Lisen

oj! vart visst dubbla kommentarer, inte meningen, därför får du ett tredje inlägg;)



kram

2009-04-28 @ 12:53:49
URL: http://flisenlisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback